• Nyitvatartásaink:
  • GÉPKERESKEDÉS ÉS SZERVIZ: 8 - 17 H
  • ALKATRÉSZ ÜZLET: 8 - 16 H
  • FESTŐÜZEM: 7 - 15 H

Gazda vélemények a SPARK-ról

2017-02-07

A Lamborghini SPARK a közepes-nagy teljesítményű kategória legszemrevalóbb modellje. 

A következőkben hazánk szántóföldjein dolgozó SPARK-ok tulajdonosait kérdeztük eddigi tapasztalataikról.

A Lamborghini SPARK a közepes-nagy teljesítményű kategória legszemrevalóbb modellje. Sikeresen ötvözi a német precizitást az olasz kényelemmel és eleganciával, mivel a traktort a németországi Lauingenben gyártják, de felső kategóriás ergonómiája és látványos dizájn elemei az olasz Giugiaro tervezőcég mestermunkája.

Lamborghini Spark 

A kertészeti és univerzális kategóriában értékesített több száz fehér traktorral szemben a nagyobb, 200 Le körüli gépekből, egyelőre jóval kevesebb Lamborghini talált még gazdára.

 A következőkben hazánk szántóföldjein dolgozó SPARK-ok tulajdonosait kérdeztük eddigi tapasztalataikról.

Darvai_Istvan

Darvai István, Csenger

Lamborghini Spark 210 CSHIFT

„Az első gondolatom az volt, ezt biztosan megchipelték! Másnap felhívtam a kereskedőt, hogy ez a traktor már itt marad!”

 

Közel 1000 Ha szántóföldet művelünk. Ennek fele saját terület, a többin bérmunkákat végzünk. Egy 250 lóerős New Holland cseréje alkalmával került a látókörünkbe a Lamborghini Spark 210 CSHIFT. Egy gyors, erős, a szállítástól a nehéz talajmunkákig, minden feladatra befogható traktorra volt szükségünk. Mikor ajánlották ezt a típust azt gondoltam, hogy ez a 210 Le nekünk kevés lesz. Ezt a környéket erősen kötött úgynevezett „perctalaj” jellemzi, csapadék után reggel még nem lehet rámenni, de délutánra úgy megköt, mint a beton. Nincs idő tötymörögni, gyorsan, hatékonyan kell dolgozni. Kételyeim ellenére kipróbálásra kaptunk egy Spark-ot, ami annyira meglepett erőleadásával, hogy az első gondolatom az volt, ezt biztosan megchipelték! Másnap felhívtam a kereskedőt, hogy ez a traktor már itt marad! Ezt azóta sem bántam meg.

19 Km/h-val tudunk vele műtrágyát szórni, a 3000-es vegyszerezővel, a 6 m-es nehéztárcsával és 6,6 m-es függesztett kombinátorral is meglepően jól dolgozik.

Jó a súlyozása, 1000 Kg orr- és 2x670 Kg keréksúly. A fogyasztása is alacsony, forgóboronával 36 L/óra körüli. Szállításra is kiválóan bevethető, a 200 mázsa raksúlyt is gyönyörűen viszi, így ki tudja váltani a nagyobb traktorunkat, ami addig sem esik ki a talajmunkákból.

Lamborghini Spark

Komfortról annyit, hogy aki már látott traktort egy óra alatt betanítható, minden funkció több helyről is elérhető. A hatodik kemény nap után is van kedve beülni az embernek és este mikor hazaér még játszik a gyerekkel, marad jó szó az asszonynak, nemcsak beájul az ágyába.

A korábban beszerzett, kisebb Lamborghinikkel szerzett jó tapasztalataim után ennél a traktornál is teljes mértékben elégedett vagyok a szervizzel.

Összegészében azt gondolom, hogy egy 300 Ha körüli gazdaságban nagytraktornak, ennél nagyobban pedig univerzálisnak tökéletes választás a SPARK 210 CSHIFT.

 

 

Kolto Zoltan

Költő Zoltán, Csengersima

Lamborghini Spark 160 T4i

„Jónak tűnt, jókat hallottunk róla. Beleültünk, kipróbáltuk, megvettük”

 

A fő gondunk a súlyozás volt, amiért le kellett cserélnünk az előző traktorunkat, ami könnyűnek bizonyult és egyszerűen kínlódtunk vele talajlazításnál. Jókat hallottunk a Lamborghinikről, jónak tűnt, beleültünk, kipróbáltuk, megvettük. Az új Spark-ra ugyanazt a 700 Kg-s orrsúlyt tettük, ami az NH-n volt és könnyedén dolgozik a 4m-es rövidtárcsával, a 4,6 m-es kultivátorral és a 4 fejes váltvaforgó ekével is. Több mint 100 Ha kötött erdőtalajú szántón gazdálkodunk, a 250 üzemórát meghaladtuk már vele. Főként talajmunkára, talaj-előkészítésre használjuk. A fogyasztása nagyon jó, úgy 30-40 Ha-t tudunk egy tankolással elvégezni.

Lamborghini Spark

A rugózott híddal és fülkével nagyon kényelmes, minden gomb, kar kézre áll benne.

A gazdaságban van még egy Lamborghini Strike 105 és egy NH T5050 is. Az Auditkernél sokkal kedvezőbb a szervizdíj és a hozzáállás is nagyon szimpatikus. A gyors, pontos, olcsó szerviz nagy traktornál még fontosabb. Itt nem állhat 2-3 napig a traktor, ha menni kell!

 

MolnarGabor_spark_210

Molnár Gábor és fia Gábor, Erdőtelek

Lamborghini Spark 210 CSHIFT

„Erős, teszi a dolgát, kimondottan kemény gép, a fogyasztása mégis emberbarát”

 

Mi mindig Deutz-Fahrosok voltunk. 10-en éve is ez volt az első a listámon, ha új traktor vásárlása került napirendre. Azért döntöttem a Lamborghini mellett, mert opcionálisan magasabb felszereltséget kaptam ugyanazért a pénzért.

247 Ha szántón és 33 Ha gyümölcsösben tevékenykedik családi gazdaságunk. Nagyrészt kötött, néhol löszös, homokos talajon.

Az előző gépünk 150 Le-ős volt, így most sok eszközünk kicsi ehhez a 210-es erőgéphez.

520-as tárcsával, 420-as Carrier rövidtárcsával, 4 fejes váltvaforgató ekével, 6 m-es 520-as hengerrel és 3 m-es talajlazítóval 65 cm mélyen használjuk.

Erős, teszi a dolgát kimondottan kemény gépnek gondolom. A fogyasztása emberbarát,

24-35 L/Ha között mozog talajtípustól függően, lazító használatakor. Lényegesen alacsonyabb, jó 20%-al kevesebb, mint az előző traktorunk.

MolnarGabor_spark_210

A komforttal nagyon elégedettek vagyunk. Azt mondom, hogy ez már luxus kategória. A fülke üvegeit lefóliáztattuk, ezzel kiegészítettük a klímát, így nem perzsel a nap a szántóföldön.

Korrekt cég az Auditker. A szerviz jó, nincs kifogásom. A hozzánk járó szervizessel is jó emberi kapcsolatunk alakult ki.

Ezt a traktort magunknak vettük, nem alkalmazottnak. Most is tízedik napja dolgozom vele szinte megállás nélkül. Ha újra vásárolnék, ugyanezt venném.

 

 

Szollosiek 

Szőllősi Szilárd és Kristóf, Nyírgyulaj

Lamborghini Spark 210 CSHIFT

„A CSHIFT váltó nagyon jó megoldás azoknak is, akik még tartanak a fokozatmentestől”

Családi gazdaságunk 350 Ha-on tevékenykedik. Sokféle traktorom volt már, de a Lamborghinikben találtam meg az igazit. A minőségi komponensek, a német DEUTZ motor,  ZF váltó és BOSCH hidraulika, a tökéletes olasz dizájnnal együtt erősen hatott rám.  A Spark előtt a típus elődjével is évekig húztuk az igát. Azt cseréltem erre a 210 CSHIFT-re, amivel már több, mint 900 üzemórát dolgoztunk együtt az 5m-es középnehéz tárcsával, a 4m-es váltvaforgó ekével, az 5m-es kompaktorral és az 5 késes lazítóval.  Hihetetlenül erős, nyomatékos a motor, és ezt hatékonnyá és takarékossá teszi ez a váltó. Alma szállításnál 22-24 tonnával lazán vonul 50 Km/h-val a szerelvény. A CSHIFT váltó nagyon jó megoldás azoknak is, akik még tartanak fokozatmentestől.

Lamborghini Spark

A fogyasztása kiemelkedően jó. Az előző traktoraimmal ugyanezeket a munkaeszközöket húztam ugyanezeken a területeken. Annak ellenére, hogy a legnagyobb lóerővel ez rendelkezik, mégis a legkevesebbet fogyasztja gázolajból és AdBlue-ból egyaránt. Az elmúlt években a területünk nőt, de a három Lambónknak köszönhetően az éves gázolajfogyasztásunk csökkent.

TERMÉKOLDAL

KERESKEDŐINK

Lamborghini Spark mutragyaszoroval

palyazatok